milkshake

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Får man lov?

Av Vanessa - 3 oktober 2009 09:51

Får man lov att låna datorn då? Pappa vill inte att jag bloggar men nu har jag sagt att det betyder mycket för mig så han gav med sig, men det krävdes 10 minuters övertalning! Jag har verkligen haft supertråkigt, längtar tills jag far till mamma på måndag, för sedan på onsdagen till fredan har jag ledigt från skolan och vi ska fara till min syster till Lysekil! Woho! Jag har spanat in några nya skor som jag vill ha XD! Men nu har jag inget mer att blogga om! Förresten de där inlägget om att jag skulle sjunga mitt i natten, Va fan!?

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa - 28 september 2009 07:51

Nu funkar inte min ny domän, är det bara på min dator eller va fan!? Please vad måste man göra för att behålla den? Åhh..., jag blir så jävla irreterad! Nån som varit med om samma sak?   Jaja, nu ska jag på skolan och räkna matte, Yey! Haha, hör ...

Av Vanessa - 27 september 2009 20:03

Haha, vet ni vad jag kom på idag? Jo, på andra videon på inlägget nedan står det ju att Alan Becker har gjort filmerna, haha snacka om stupid!     New domain!!!       Nu har jag skaffat en ny kortare domän för den som vill att det ska g...

Av Vanessa - 26 september 2009 11:49

Hej, Idag fick jag reda på att jag egentligen heter Claudia. Ja, jag kommer ursprungligen från långt uppe i Finland, en stad som heter Rovaniemi, men det visste jag ju hela tiden, det är bara det att jag inte visste mitt riktiga namn. Så idag fick ja...

Av Vanessa - 25 september 2009 21:41

Jag skriver en sång och inatt tänker jag sjunga den för mej själv, alltså visst låter det konstigt men jag kan konsentera mej bäst på natten så...! Hoppas vi ses snart!      ...

Av Vanessa - 25 september 2009 14:11

Hej! Nu har jag och mamma varit på lasarettet och doktorerna har kommit fram till att jag har "dyslexi" och det är därför jag har haft så ont de senaste veckorna och att mattetalen bara rasar ihop i en hög. Läkarna har misstänkt det förut men inte ko...

Presentation

Hejsan! Här skriver jag om skilda föräldrar, skolan, mode och min vardag. Några kanske känner igen sig som mig. Jag är en tjej på 15 år som gillar att skriva dikter.



Kontakt: pnabil@live.se

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Lite
 Fantastisk!
 Den suger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards