milkshake

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Vanessa - 25 september 2009 21:41

Jag skriver en sång och inatt tänker jag sjunga den för mej själv, alltså visst låter det konstigt men jag kan konsentera mej bäst på natten så...! Hoppas vi ses snart!


  

Av Vanessa - 25 september 2009 14:11

Hej! Nu har jag och mamma varit på lasarettet och doktorerna har kommit fram till att jag har "dyslexi" och det är därför jag har haft så ont de senaste veckorna och att mattetalen bara rasar ihop i en hög. Läkarna har misstänkt det förut men inte kommit fram till en slutsats, men nu kom svaret. Jag har aldrig haft problem med att skriva men att läsa har alltid varit jobbigt.


  


Nu kommer veckans outfit som jag uppdaterar på fredagarna:


  

Min aprikosfärgade kjol med volanger


  

Och min ljusblåa glitterscarf


Båda klädesplaggen kommer från okänd affär i kina.


Jag vet, lite suddigt men de ända bilderna jag har är från webcam.




  

Av Vanessa - 25 september 2009 07:49

Hej! Igår handlade inlägget nästan bara om veckans blogg och ny header men jag hann aldrig berätta om skoldagen. Jo, jag kom ju dit och såhär, men efter lunchen började jag få ont i huvudet och funderade på att gå hem men jag vill inte gärna komma efter så jag beslöt mig för att istället stanna kvar och se vad det blev. Och såhär blev det:


Vi har delat in klassen i 3 kemigrupper och jag följde med i 1:ans när jag skulle ha 2:an, typ hur pinsamt som helst. Och sen kunde jag inte konsentrra mig på matten, efter det satt jag och tittade upp i taket hela dagen och alla kom fran och frågade om jag hittat nåt intressant där uppe. Jag trodde inte att jag skulle våga komma tillbaka till skolan, men nu är det skoldag och jag har inte ont i huvudet så...! Fast klockan 1 ska jag och mamma fara till lassarettet och titta på mitt huvud, så jag kommer väl tillbaka ungefär vid 2-tiden eller så, och då ska jag inte vara på skolan mer.


Länk: Till dej som har webcam


Mitt visdomsord:

"Kärleken är som småsyskon, helt plötsligt bankar den på dörren och vill in"

 

Glöm inte att du kan vara med i veckans blogg här!

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Här skriver jag om skilda föräldrar, skolan, mode och min vardag. Några kanske känner igen sig som mig. Jag är en tjej på 15 år som gillar att skriva dikter.



Kontakt: pnabil@live.se

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Lite
 Fantastisk!
 Den suger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards