milkshake

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Vanessa - 28 september 2009 07:51

Nu funkar inte min ny domän, är det bara på min dator eller va fan!? Please vad måste man göra för att behålla den? Åhh..., jag blir så jävla irreterad! Nån som varit med om samma sak?

 

Jaja, nu ska jag på skolan och räkna matte, Yey! Haha, hör och häpna, jag har faktist hittat ett hyfsat roligt kapitel. Trodde inte det fanns!Tungan ute

 

Ialla fall så ska jag till pappa idag och jag får inte låna hans dator så mycke :( Så det kanske inte blir så mycket uppdateringar i veckan!

 

Okej, sista chansen för att vara med i veckans blogg, läs på inlägget nedan för mer information!

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Här skriver jag om skilda föräldrar, skolan, mode och min vardag. Några kanske känner igen sig som mig. Jag är en tjej på 15 år som gillar att skriva dikter.



Kontakt: pnabil@live.se

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Lite
 Fantastisk!
 Den suger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards